.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه 200 نماينده برای اصلاح رفتار دولت

موسي‌الرضا ثروتي عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس، از ارسال نامه‌اي به دفتر رئيس‌جمهور خبر داد كه به امضاي 200 تن از نمايندگان مجلس در جلسه ديروز صحن علني رسيده بود.

یه گزارش ایلنا نماينده بجنورد ، با اعلام اين خبر افزود: روز گذشته بيانيه‌اي با امضاي 205 نماينده در حمايت از مواضع رهبري انقلاب و دستور ايشان براي بركناري اسفنديار رحيم مشايي از سوي مجلس شوراي اسلامي صادر شد. اين بيانيه در صحن علني مجلس قرائت شد اما نامه ديگري كه خطاب به رئيس جمهور بود و طي آن نمايندگان از تعلل دولت در اجراي دستور رهبري انتقاد كرده بودند، قرائت نشد و تنها اين نامه به دفتر ايشان فرستاده شد.

وي در پاسخ به سوالي كه به محتواي نامه نمايندگان به رئيس‌جمهور اشاره داشت، گفت: در اين نامه ضمن اعلام حمايت مجدد از دولت، از رئيس‌جمهور خواسته‌ايم تا رفتارش را به‌گونه‌اي اصلاح كند كه نظرات رهبري با سرعت و جديت در آن اجرا و انجام شود.

ثروتي همچنين در واكنش به تغييرات اخير كابينه از بي‌اطلاعي نمايندگان از علت اين اقدام دولت سخن گفت و افزود: اين تغييرات ناگهاني مورد تاييد نمايندگان نيست و نمايندگان قطعا نسبت به آن واكنش نشان خواهند داد.

وي در پاسخ به اينكه دامنه اين واكنش صرفا به ارسال نامه ديگري به رئيس جمهور خلاصه مي‌شود يا اينكه ممكن است بار ديگر طرح سوال از رئيس‌جمهور در دستور كار نمايندگان قرار بگيرد؟، گفت: اين به نظر نمايندگان بستگي دارد. در حاشيه جلسه علني فردا و در گفت‌وگوي جمعي ميان نمايندگان در اين خصوص تصميم‌گيري خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.